Vanaf 2017 worden de Duitse en Vlaamse markt bewerkt met als ambitie om Kampen en de andere Nederlandse Hanzesteden een must see te laten zijn voor de internationale toerist. Een mooie kans die we graag met u willen verzilveren.



Maar hoe bereikt u de Duitse en Vlaamse gast en op welke wijze kunt u deze gasten verleiden. Hoe oriënteren zij zich, hoe speelt u daar op in met uw eigen uitingen? Wat vinden zij belangrijk als ze eenmaal op vakantie zijn in Nederland (qua faciliteiten, activiteiten, gastheerschap)?

Tijdens de workshop toeristische marktbewerking België en Duitsland willen we u antwoord geven op de vragen maar u ook inspireren met concrete tips & trucs. De workshop is gericht op de doelgroep marketing managers, eigenaren of directies van toeristisch recreatieve bedrijven. De workshop wordt verzorgd door Anouk Susan van NBTC Keulen en Bram Straatman en Veerle Hellemans van NBTC Brussel.

Meer info over de gratis workshop is te vinden op www.lenteinkampen.nl en direct aanmelden kan via deze link voor 22 februari aanstaande.

Privacy statement

Proclaimer

Alle rechten voorbehouden. © 2019 Kampen Partners. Kampen Partners is verantwoordelijk voor de inhoud van deze website, en doet er alles aan deze actueel en juist te houden. Voor zover bekend wordt geen auteursrecht geschonden met de inhoud van de site. Komt u desondanks toch iets tegen dat niet correct is of verouderd, dan stellen wij uw reactie bijzonder op prijs.

Een concept van: Pankra, Leuk GeregeldMacHelp, BrugMedia, Sterinsocial & Julius Media