Vorig jaar heeft Kampen haar eigen melodie gekregen, waarmee we ook laten hóren dat we een hartelijke Hanzestad aan het water zijn. We willen jou vragen om mee te helpen dat geluid van Kampen nog bekender te maken. Stel de ringtone van je telefoon in op Kampen!

Afbeelding met tekst

Automatisch gegenereerde beschrijving


In de trein, in de film… en op je telefoon

Het merkgeluid van Kampen is vanaf nu via Intranet beschikbaar als download voor je mobiele telefoon. Ook burgemeester Koelewijn gebruikt dit geluid als ringtone voor zijn mobieltje. Daarnaast is het geluid te horen in de trein van Zwolle naar Kampen, dankzij een strategische samenwerking met vervoersmaatschappij Keolis. En het geluid wordt verwerkt in de speelfilm ‘Code Kampen’, die naar verwachting later dit jaar in première gaat.


Geluid van Kampen

Kampen is niet de eerste stad met haar eigen ‘brand sound’, zoals dat in vaktermen heet, maar wel de enige die het geluid ook serieus gebruikt om haar merkbeleving te versterken. Speciaal voor Kampen heeft sound branding bureau BLCKBRD uit Utrecht op basis van het DNA en de positionering van Kampen als ‘hartelijke Hanzestad aan het water’ het geluid van Kampen ontwikkeld. Sinds vorig jaar zijn deze via www.kampenpartners.nl/huisstijl gratis beschikbaar om te gebruiken als wachttoon van telefooncentrales, oefenstuk voor muziekles en achtergrondmuziek in winkels.


Kampen Partners

Deze merkactivatie campagne is een initiatief van de stichting Kampen Partners, die verantwoordelijk is voor de citymarketing van Kampen.

Wij vragen we je vriendelijk maar dringend om ook de ringtone op je telefoon in de hartelijke Hanzestand te zetten. Alvast bedankt daarvoor!

Privacy statement Proclaimer

Alle rechten voorbehouden. © 2019 Kampen Partners.

Kampen Partners is verantwoordelijk voor de inhoud van deze website, en doet er alles aan deze actueel en juist te houden.
Voor zover bekend wordt geen auteursrecht geschonden met de inhoud van de site.
Komt u desondanks toch iets tegen dat niet correct is of verouderd, dan stellen wij uw reactie bijzonder op prijs.

Een concept van: Pankra, Leuk GeregeldMacHelp, BrugMedia, Sterinsocial & Julius Media