Sinds 2015 hebben we een stichting om Kampen op de kaart te zetten en te vermarkten. En nu hebben we een nieuwe grote stap voorwaarts gezet: door de bundeling van de activiteiten van Kampen Marketing en binnenstadsmanagement zijn we een van de eerste gemeenten in Nederland die echt invulling geeft aan een integrale citymarketing aanpak. We bouwen aan het merk Kampen, we spelen in op de behoeften van diverse doelgroepen en we werken samen aan een leefbaar, vitaal Kampen.  De basis is gelegd. Er is een scherpe positionering (Hartelijke / Historische Hanzestad / Aan het water), een vernieuwd beeldmerk, er is een Stadsarrangement vastgelegd en er worden verschillende marketingactiviteiten uitgevoerd op het gebied van recreatie (toerisme en evenementen), wonen (wooncampagne) en ondernemen (koesteren bestaande werkgevers en bedrijvenacquisitie). De integrale aanpak en bijbehorende structuur is neergezet.

Hoe we dat concreet vertalen in acties in 2020? Dat is te lezen in het ‘Werkplan Kampen Partners 2020: Samen kom je verder

Privacy statement Proclaimer

Alle rechten voorbehouden. © 2019 Kampen Partners.

Kampen Partners is verantwoordelijk voor de inhoud van deze website, en doet er alles aan deze actueel en juist te houden.
Voor zover bekend wordt geen auteursrecht geschonden met de inhoud van de site.
Komt u desondanks toch iets tegen dat niet correct is of verouderd, dan stellen wij uw reactie bijzonder op prijs.

Een concept van: Pankra, Leuk GeregeldMacHelp, BrugMedia, Sterinsocial & Julius Media