Citymarketing is ‘hot’. Maar wat levert het op? We hebben JOU nodig om het antwoord op die vraag te geven. We dagen je uit om een opdracht uit te voeren met strategische waarde voor ons als Kampen Marketing, de citymarketingorganisatie van Kampen. Een onderzoek waarmee we echt aan de slag willen. De Gemeenteraad en de jury van de Nationale Citymarketing Trofee trouwens ook. Met jouw frisse blik, inzichten en adviezen kunnen wij de volgende professionaliseringslag maken in het onderhouden en uitbouwen van het imago van Kampen. Wij waarderen je eigen inbreng. Graag gaan wij met jou in gesprek om de ideale opdrachtomschrijving vorm te geven. Onze ideeën vind je in het onderstaande terug.


Volg je een HBO studie (bijvoorbeeld destination marketing, bedrijfskunde of commerciële economie) dan nodigen wij je van harte uit om te reageren.


Over Kampen Marketing
Wij zijn de stichting die is opgericht om Kampen voor het voetlicht te brengen als aantrekkelijke plaats om te wonen, te werken, te ondernemen en je vrije tijd te besteden. Daarmee willen we bijdragen aan het Bruto Lokaal Geluk in de gemeente Kampen. Meer over ons vind je op www.kampenmarketing.nl.


De opdracht
Kampen Marketing heeft bijna vijf jaar geleden een nulmeting gedaan naar het imago van Kampen. Ondertussen is ons takenpakket en het aantal samenwerkingspartners de afgelopen jaren snel gegroeid. Nieuwe markten zijn ‘aangeboord’ en bestaande markten zijn verder ontwikkeld. Kampen wil haar imago weer onderzoeken om haar positie in de markt te verstevigen en de herkenbaarheid van Kampen als aantrekkelijke plaats te vergroten.


Wat vinden onze doelgroepen eigenlijk van Kampen? Hebben onze inspanningen vruchten afgeworpen of is er nauwelijks vooruitgang geboekt? We zijn geïnteresseerd in imago versterkende element uit onze positionering en klantbenadering maar ook in imago verstorende elementen. Ook zijn wij benieuwd hoe de merken Kampen, Hanzesteden en Regio Zwolle elkaar (kunnen) versterken.


Wie wij zoeken
We vinden het belangrijk dat je over een flinke dosis doorzettingsvermogen en interesse in citymarketing beschikt. Verder breng je je natuurlijke nieuwsgierigheid en een positieve, resultaatgerichte en analytische instelling mee om deze afstudeeropdracht succesvol te doorlopen.


Wat wij bieden

  • Waardevolle praktijkervaring bij een professionele citymarketing organisatie.
  • Alle ruimte en de middelen om aan je onderzoek te werken.
  • Een energieke en vooruitstrevende werkomgeving met enthousiaste bereidwillige collega’s die informeel met elkaar omgaan.
  • Academisch geschoolde begeleiders met passie voor het onderwerp en onderzoek.
  • Een aantrekkelijke afstudeervergoeding.

Interesse of vragen?

Reageer direct via r.tameling@kampenmarketing.nl of bel naar 06-17453490, je krijgt dan direct Roeland Tameling aan de lijn.


 

Privacy statement

Proclaimer

Alle rechten voorbehouden. © 2019 Kampen Partners. Kampen Partners is verantwoordelijk voor de inhoud van deze website, en doet er alles aan deze actueel en juist te houden. Voor zover bekend wordt geen auteursrecht geschonden met de inhoud van de site. Komt u desondanks toch iets tegen dat niet correct is of verouderd, dan stellen wij uw reactie bijzonder op prijs.

Een concept van: Pankra, Leuk GeregeldMacHelp, BrugMedia, Sterinsocial & Julius Media