Nieuws

Geslaagde bijeenkomst waterrecreatie

Op maandagavond 12 november vond in zaal De Leuke Hanzestad de bijeenkomst ‘Waterrecreatie in de IJsseldelta’ plaats. De circa vijftig belangstellenden werden bijgepraat over actuele onderwerpen zoals het uit te voeren haalbaarheidsonderzoek voor nieuwe aanmeerlocaties in de IJsseldelta en het uitvoeringsprogramma Zwarte Water-Vecht.Daarnaast verzorgde Rob Vrolijks een presentatie over trends en ontwikkelingen op watersportgebied gevolgd door een interactieve workshop over waterbeleving in de IJsseldelta. Voor de IJsseldelta liggen er goede kansen in de combinatie stad en water, de variatie in de vaargebieden (groot en klein water) en de aanwezigheid van veel oevers waar ontwikkeling plaatsvindt. Bekijk hier de presentaties.
Lees verder

Planning 2019

Ben jij ook je agenda voor 2019 al aan het vullen met afspraken en bijeenkomsten? Vergeet dan deze events niet!Kampen Marketing Koffiemomentjes Koffiemomentje 7 januari Koffiemomentje 4 februari Koffiemomentje 4 maart Koffiemomentje 1 april Koffiemomentje 6 mei Koffiemomentje 3 juni Na een zomerstop in juli en augustus zullen de volgende Kampen Marketing Koffiemomentjes vervolgens weer worden gehouden op iedere eerste maandag van de maand tussen 9 en 10 uur in de Eenhoorn te Kampen.Ondernemersraad Kampen 17 juni vanaf 16.30 uur: politicus voor 1 dag 4 november vanaf 16.30 uur: ondernemerslobby begroting Kampen 2020 Overige zakelijke bijeenkomstenEen actueel overzicht tref je op https://www.bedrijveninkampen.nl/nl/evenementen.html. Je kunt zelf ook je zakelijke bijeenkomsten hiervoor aanmelden via https://www.bedrijveninkampen.nl/nl/evenementen/evenement-aanmelden.html. Dan komt het op de website, in de krant (wekelijkse agenda in De Brug, oplage ruim 23.000 adressen) en via onze sociale media kanalen in beeld bij jouw doelgroep.
Lees verder

3 tips voor gratis promotie door Kampen Marketing

Wil je jouw bedrijf in de schijnwerpers zetten? Organiseer je een evenement in Kampen? Of heb je Kampens nieuws dat de hele wereld moet weten? Schakel dan de hulp in van Kampen Marketing!Vooral verhalen die het profiel van Kampen als hartelijke historische Hanzestad aan het water versterken geven we graag aandacht, maar ook andere berichten kunnen gratis ondersteuning krijgen. Hieronder lees je 3 tips waarmee je concreet aan de slag kunt:Meld je nieuwsbericht online aanvia https://stad.kampen.nl/nl/nieuws/nieuws-aanmelden.html Wij plaatsen je bericht na goedkeuring door de redactie op een van onze websites, zoals : Stad.kampen.nl voor inwoners www.bedrijveninkampen.nl voor ondernemers www.visitkampen.nl voor bezoekers (tot december 2018 in betaversie) www.evenementenplatformkampen.nl voor evenementenorganisatoren www.kampenmarketing.nl voor citymarketing relaties En natuurlijk zetten we ook het weekblad De Brug (on- en offline) en onze sociale media in. Een overzicht van onze social media kanalen staat op https://kampenmarketing.nl/nieuws/173-kampen-marketing-social-media.html Gebruik onze PR-ondersteuningcheck https://www.kampenpartners.nl/support.html  met onder meer Perscontacten en hulp bij persberichten VIP-relatiebeheer Tips & trucs van experts Gebruik de Kampen huisstijl en onze fotodatabasevia https://www.kampenpartners.nl/huisstijl.html Met mooie foto’s Een praktisch huisstijl handboek En kant-en-klare templates Kom anders eens langs bij een Kampen Marketing Koffiemomentje, dan praten we je graag bij. Iedere eerste maandag van de maand tussen 9 en 10 uur in de Eenhoorn. Een overzicht van de volgende bijeenkomsten tref je op https://www.bedrijveninkampen.nl/nl/evenementen.html. Wil je meer?Dan staat het Kampen Marketing campagneteam voor je klaar. Tegen kostprijs, want Kampen op de kaart zetten, dat doen we samen! Kies een passend pakket op https://www.kampenpartners.nl/images/KM--Partnerpakket.pdf Mail voor maatwerkafspraken naar team@kampenmarketing.nl Of lees eerst verder op https://www.kampenpartners.nl/doemee Nog een paar bonustips voor verschillende doelgroepen Organiseer je een evenement? Meld het gratis aan via https://stad.kampen.nl/nl/evenementen/evenement-aanmelden.html, dan zetten wij het in de evenementenkalender online en in de krant. En voor grotere evenementen zetten we ook nog eens heel veel Google Adwords in. Heb je een bedrijfsfilm? Stuur de link naar r.tameling@kampenmarketing.nl, dan plaatsen wij hem gratis op https://bedrijveninkampen.nl/nl/nieuws/bedrijfsfilms.html. Goed voor je SEO! Eerst meer weten? Lees dan verder op https://bedrijveninkampen.nl/nl/nieuws/1003-kampen-zoekt-bedrijfsfilms.html Heb je iets te vieren of een bijzondere activiteit? Zet dan onze Feestboog in! De voorwaarden vind je op https://kamperevents.nl/feestboog-kampen-marketing/ . Of nog beter: schakel gratis de Mobiele Felicitatie Eenheid in. Op https://www.bedrijveninkampen.nl/nl/mfe lees je wat we daarmee bedoelen.
Lees verder

Leefstijlen van bewoners en bezoekers

Om meer te kunnen zeggen over de wensen, motieven en interesses van de (potentiële) bewoners en bezoekers van Kampen, gebruiken wij een doelgroepindeling op basis van Leisure Leefstijlen. Deze methode is tien jaar geleden ontwikkeld door RECRON en de afgelopen maanden geactualiseerd door onderzoeksbureau SAMR Marktvinders, in opdracht van acht samenwerkende provincies, waaronder Provincie Overijssel. Zodat overheden, organisaties en ondernemers, een beter inzicht krijgen in de actuele vrijetijdswensen- en behoeften van Nederlanders, maar ook hun zoekgedrag: wat lezen ze en wat zijn hun interesses?Belangrijke ontwikkelingen in de afgelopen tien jaar maakten een actualisatie nodig. Tien jaar geleden maakten 50-plussers bijvoorbeeld nog nauwelijks gebruik van social media. Een medium als Hyves was destijds groot, terwijl actiesites als Vakantieveilingen en Groupon nog niet eens bestonden.LeefstijlvinderWaar voorheen gebruik werd gemaakt van een typering in kleuren zoals Gezellig Lime, hebben de zeven nieuwe doelgroepen van de Leefstijlvinder Vakantie en Vrije tijd, herkenbare namen zoals de Avontuurzoekers en Inzichtzoekers. Op de website www.leefstijlvinder.nl vind je informatie over deze doelgroepen en kan je een test doen om te zien onder welk profiel je zelf het beste past. Wil je meer weten over doelgroepen of het gebruik van persona’s? Neem dan contact op met Roeland Tameling via r.tameling@kampenmarketing.nl. Ook MarketingOost en de gecertificeerde adviesbureaus bieden je graag ondersteuning. Ze helpen je inzicht te krijgen in de verschillende doelgroepen en geven daarnaast ook richting in passende doelgroepen bij jouw onderneming of organisatie. Neem hiervoor contact op met Wieteke Kalkema via 038 - 468 6651 of wkalkema@marketingoost.nl of met een van de gecertificeerde adviesbureaus.Bronnen:Recron, Wat zijn de Leisure Leefstijlen?NBTC, DoelgroepenSAMR, Leefstijlsegmentatie
Lees verder

Terugblik Stadscafé 19 november 2018

Afgelopen maandagavond 19 november organiseerden wij het 3e Stadscafé in Kampen op een locatie in de Binnenstad ‘Moods&Roots’. In vooroverleg zijn de pitches besproken ter verrijking en afstemming met de Agenda van en voor de Stad.Stadscafé KampenTer verrijking van een vitale en levendige Binnenstad van Kampen, willen wij een podium creëren voor: ontmoeting, participatie en kennisdeling. Deze avond werd medegeorganiseerd door moderator Poem ter Mors. Op het podium stonden maar liefst vijf pitches. Allemaal ideeën vanuit harten van Kampenaren en organistaties om de stad te verrijken.JurybeoordelingDe Jury, Thomas Klaphake (voorzitter en ondernemer), Jenneke Palland (Rabobank), Marianne Stoeltie (ondernemer Geerstraat Kampen) en Renko van Bodegraven (Vastgoed Kampen) had een pittige taak. Zij hebben niet alleen beoordeeld op:+ het levendiger maken van de Binnenstad;+ genereren van meer publiek;+ invulling leegstaande panden;+ creatieve concepten,maar ook of het past in de vier domeinen van de Agenda van en voor de Stad. Heel veel dank!Agenda van en voor de StadDe Binnenstadsorganisatie Kampen is met de partijen uit de stad: ondernemers, vastgoed en gemeente bezig deze domeinen met werk- en projectgroepen vorm te geven. Een omvangrijke klus. Hoe zorg je voor enig houvast en logica, zonder creativieit te verliezen.De vier domeinen zijn:· Transformatie & Transitie (invulling van panden, verandering van functie)· Vitaliteit & levendigheid (meer culturele evenementen en arrangementen)· Decor van de stad (fietsparkeren, vergroening etc.)· Organiseren & Mobiliseren (kennis, professionalisering, gastvrijheid etc.)De Stadsbeweging en Provincie OverijsselDe provincie Overijssel investeert in kennisdeling en kennisontwikkeling, in het actief met en aan elkaar (ver)binden van partijen en met gerichte financiële impulsen in stedelijke projecten. Vanuit deze Stadsbeweging, is ook dit Stadscafé met Stadscheques ondersteunt.Daarnaast heeft spreekster Patricia Pechini een boeiende presentatie gegeven over ‘de Kracht van Kampen’. Met deze infographics en een reflectie van ondernemer Oudestraat Klaas Kruithof van ‘Klaas lichtenlampen’, werd duidelijk gemaakt hoe je met (big)data om kan gaan.- Demografie Kracht van Kampen Infographic 1- Pendeldientsen Kracht van Kampen Infographic 2- Leegstand Kracht van Kampen Infographic 3HanzebordenTijdens dit Stadscafé heeft wethouder Geert Meijering, de uitgave ‘Hanzeborden’ uitgereikt. Dit serious game is gespeeld in drie sessies en heeft onder andere concrete actie opgeleverd voor de Binnenstad van Kampen.De pdf is hier te downloaden: HanzebordenWilt u liever een hardcopy? Stuur een email naar:aukje@binnenstadsmanagerkampen.nl StadschequesEn dan het meest spannende deel van de avond. Aan wie heeft de jury de Stadscheques toegekend?- Annemiek Jonker a.k.a. ‘Erfgoedchick’https://www.youtube.com/watch?v=SOlAFjPPnMM; - Werkgroep Leegstand ‘Winkel in Bedrijf’ Bas Diender;- Inclusiviteits keurmerk Nardus Koster;- STAKK, st. ateliers kunstenaars Kampen, Mirriam Bouw-meester, geen cheque wel veel tips;- Flexwerkplek Jordy & Jacco; geen cheque wel tips.Netwerk matchDe dag na het Stadscafé komen al die ‘matches’ via Whatsapp en telefoon binnen. Dus naast het toekennen van een Stadscheque, is er ook verrijking geweest: door een podium te bieden, om oproepen te doen en ontmoeting mogelijk te maken.Erfgoedchick heeft direct al een etalage ter beschikking gesteld gekregen voor haar planSTAKK heeft 3 interessante contacten opgedaanJordy & Jacco zijn gematched met Mark Bergsma die flexwerkplekken onderzoekten er hebben zich al nieuwe pitchers aangemeld ...wat een rijkdom.Meedoen met pitchen of een ander idee?Wij willen u graag betrekken bij de ontwikkelingen van de Binnenstad. Wilt u meedoen in een werk- en/of projectgroep? Of wilt u pitchen tijdens een Stadscafé? of wilt u een nieuw concept met ons delen over: aanpak winkelleegstand, nieuwe concepten of creatieve arrangementen?Neem contact op met de Binnentadsmanager:Aukje Grouwstraaukje@binnenstadsmanagerkampen.nl  Meer weten?- Lees het persbericht- Bekijk de sfeerfoto’s- Lees het verslag op Kamper Nieuws - download het Hanzeborden rapport
Lees verder

Participeren in Hanzestedencampagne 2019

De plannen voor de Hanzestedencampagne zijn onlangs gepresenteerd tijdens de Inspiratiesessie in Hotel Baars in Harderwijk. Wat een mooie opkomst hadden we daar! Naast de presentatie van de campagne in 2019 hebben we ook nagedacht over de toekomst. Goed om daar zo breed mogelijk met elkaar over na te denken. De brainstorm over de Blockbusters heeft ook al mooie nieuwe ideeën opgeleverd zoals het Hanzebierenfestival. Wij gaan eind dit jaar de plannen verder uitwerken, daar hoort u in 2019 zeker meer over.Het marketingcommunicatieplan 2019 vindt u hier.Wilt u actief participeren bijvoorbeeld door het afnemen van een advertorial of online nieuwsbericht? De opties vindt u hier. De ruimte is niet onbeperkt dus wacht u niet te lang!
Lees verder

Kampen Marketing social media

Ben jij met jouw bedrijf actief op social media?Wij ook. Heb je ons al gevonden?Twitter@kampenmarketing voor updates met betrekking tot de Marketing over Kampen. Dat spreekt voor zich.@kampentouristinfo voor tweets die interessant zijn voor de bezoekers van Kampen en omgeving. We zoeken iedere dag op #visitkampen. Dus tweet je iets wat interessant is voor de bezoeker van onze gemeente? Gebruik dan die hashtag. Weten wij wat we er mee kunnen doen.Instagram@visitkampen. Kampen in prachtige beelden. Gemaakt door instagrammers die de hashtag #visitkampen of @visitkampen taggen in hun bericht. Wat is Kampen en omgeving toch fotogeniek! En dat hopen we zo met elkaar te laten zien aan iedereen.FacebookKampen Marketing Facebookpagina voor updates met betrekking tot de marketing over Kampen. En ook vind je hier de evenementen die er georganiseerd worden door Kampen Marketing. Zoals het maandelijkse Kampen Marketing Koffiemoment bij de Eenhoorn, en de Ondernemersraad, Eventacademy en zo meer.Hanzestad Kampen voor de Kampenaar. Deze Facebookpagina is er voor de inwoners. We laten hier zien hoe mooi Kampen is. En natuurlijk wat er allemaal te doen is aan evenementen. Groot en klein. Organiseer je een evenement? Maak dan Hanzestad Kampen mede-organisator van jouw evenement. Dan sta je direct in de lijst met evenementen in Kampen. Handig! Speciaal voor evenementenorganisatoren schreven we deze promotietips op.Kampen Tourist Info voor de bezoeker. Deze bezoeker komt ook uit Kampen. Ook hier mooie plaatjes van Kampen en de bijzondere evenementen. Maar uiteraard ook tips voor een overnachting, restaurant of leuke winkel. Én laten we regelmatig zien hoe een bezoek aan Kampen ook gecombineerd kan worden met een andere bestemming. Slim he?LinkedInOp https://www.linkedin.com/company/kampenmarketing/ staan allerlei zakelijke artikelen van Kampen Marketing en haar partners. Wist je dat ruim 7 mln. professionals in Nederland op LinkedIn actief zijn?En weet je wat ze daar doen? Dit! Relaties onderhouden met het zakelijk netwerk (klanten, partners, leveranciers, oud-collega’s etc) Personeel werven Contact leggen met nieuwe prospects of nieuwe klanten Zelf op de hoogte blijven van de trends/ veranderingen in de markt (LinkedIn Pulse, status updates) De concurrentie volgen (vaak in de ‘anonieme modus’) Zelf meer zichtbaar zijn en hun vindbaarheid als persoon of bedrijf vergroten Het eigen bedrijf promoten (net als jij dus...) Zich laten inspireren, nieuwe inzichten, extra kennis opdoen etc. Met onze LinkedIn pagina dragen we daar graag aan bij.
Lees verder

Je bent van harte welkom

Stadscafé: samen investeren in de binnenstad

Je bent van harte welkom

Op maandagavond 19 november om 19 uur, organiseren de binnenstadspartners het derde stadscafé van Kampen. Tijdens deze avond maken mensen die een goed idee hebben om de binnenstad van Kampen verder te versterken kans op een Stadscheque t.w.v. € 2.500,-. Wethouder Geert Meijering is ook aanwezig, u bent van harte welkom bij Moods & Roots.De kracht van kampen in dataDe initiatiefnemers willen het Stadscafé gebruiken als platform, waar betrokkenen bij de binnenstad participeren, elkaar ontmoeten en kennis met elkaar delen. Ze hebben Patricia Pechini van de Provincie Overijssel gevraagd te vertellen over de data die bekend zijn over Kampen. Om te horen hoe een ondernemer data gebruikt in zijn bedrijf is Klaas Kruithof aanwezig.Van idee naar actieDe Provincie Overijssel stelt Stadscheques beschikbaar ter waarde van € 2.500,- om plannen die aansluiten bij de bedoeling van de Agenda van en voor de Stad (toekomstgerichte en levendige binnenstad) van Kampen waar te maken. Op 19 november wordt er gepitcht over:- een kamper koe souvenir- hoe pak je de leegstand aan in de Binnenstad- het organiseren van inclusiviteit in Kampen- invulling van de Sigaar aan de Botermarkt- Erfgoedchick zoekt samenwerking- 2 jonge ondernemers zoeken ondernemers voor hun flexwerkplekOok zal de uitgave ‘Hanzeborden’ uitgereikt worden. Daarin de acties - die van belang zijn voor een toekomstgerichte en levendige binnenstad – die vanuit het traject Hanzeborden met de samenleving zijn geagendeerd.SamenwerkingOm gezamenlijk uitvoering te geven aan de Agenda van en voor de Stad, zijn in de Stuurgroep Binnenstadsmanagement Kampen diverse werkgroepen. Zo is er een werkgroep ‘Leegstand’, die deze avond gaat pitchen. Ook is er inmiddels een groep mensen bezig met ‘Vergroening en verhoging verblijfskwaliteit Oudestraat’. Wilt u ook graag meedoen om een van de acties mee vorm te geven dan bent u van harte welkom zich te melden tijdens het Stadscafé.Iedereen welkomAlle mensen die nieuwsgierig zijn naar de pitches, zelf plannen hebben of op een andere manier betrokken zijn bij de binnenstad van Kampen, zijn welkom vanaf 18.45 uur, de bijeenkomst start om 19.00 uur. Deelname is gratis, iedereen kan zich online aanmelden via www.stadscafekampen.nl.
Lees verder

Je bent van harte welkom

Het beste idee van Kampen

Je bent van harte welkom

Je bent van harte welkom bij het Stadscafé Kampen als deelnemer aan de pitches voor ‘Het beste idee van Kampen’ ... of als belangstellend publiek!  Wil je de binnenstad met een nieuwe attractie op de kaart zetten?  Heb je een goed idee voor een leegstaand pand in de binnenstad?  Kortom, heb jij een goed idee om jouw stad extra aantrekkelijk te maken, een plek waar je graag wil zijn? Kom dan naar het stadscafé en pitch jouw idee. Als je wint, is de kans groot datje je idee kunt uitvoeren.Aanmelden om te pitchen kan via l.zaaijer@kampen.nl. Of neem voor meerinformatie eerst contact op met binnenstadsmanager Aukje Grouwstra via(06) 21666767 / aukje@binnenstadsmanagerkampen.nl. Deelname is gratis voor bewoners, winkeliers, horeca ondernemers,vastgoedeigenaren, en alle andere betrokkenen bij de binnenstad van Kampen.Online aanmelden wordt op prijs gesteld.LOCATIE: Moods & Roots, Buiten Nieuwstraat 4, 8261 AV KampenGASTSPREKER: Patricia Pechini over consumentendata voor de binnenstad vanKampen: Hoe kun je die data voor jou laten werken?Meer info en aanmelden:https://www.eventbrite.nl/e/tickets-stadscafe-kampen-19-november-het-beste-idee-van-kampen-52080338695
Lees verder

Loco-burgemeester eert Weerman van Kampen

Record TV-bereik Kampen dankzij fotograaf Jan van der Kolk

Loco-burgemeester eert Weerman van Kampen

Irma van der Sloot, loco-burgemeester van de Gemeente Kampen, heeft amateurfotograaf Jan van der Kolk de eretitel ‘Weerman van Kampen’ toegekend vanwege zijn bijzondere verdiensten voor de promotie van de stad. Van der Kolk heeft er namelijk voor gezorgd, dat meer dan 500 maal een mooie foto van Kampen in beeld is gekomen tijdens de weerberichten op o.a. het NOS Journaal. Er zijn maar weinig steden die zoveel aandacht hebben gekregen op het journaal en daarvoor kreeg de fotograaf -die overigens familie is van toenmalig weerman Jan Pelleboer- alle lof toegezwaaid tijdens een bijeenkomst met evenementenorganisatoren.VrijwilligersDe stichting Kampen Marketing is verantwoordelijk voor de citymarketing van de stad en koestert de samenwerking met ambassadeurs van de stad. Jan van der Kolk vervult in dat opzicht een voorbeeldfunctie, net als de andere fotografen die zich belangeloos inzetten voor de promotie van Kampen. Daarnaast zijn tientallen vrijwilligers actief om Kampen op de kaart te zetten als hartelijke Hanzestad aan het water. De een als fotograaf, de ander als gastheer of gastvrouw, evenementenorganisator, bestuurder of als medewerker bij de balie van de Tourist Info in de Stadskazerne. Hun inzet is van onschatbare waarde, aldus de loco-burgemeester.EvenementenTijdens de bijeenkomst maakte Coen van Mierlo (voorzitter van het Evenementen Platform Kampen, een onderdeel van Kampen Marketing), ook bekend dat in totaal voor ruim een miljoen euro aan evenementensubsidies is aangevraagd door 21 organisatoren. Het beschikbare evenementenbudget is ongeveer een ton, dus het EPK zal hierin scherpe keuzes moeten maken. Uiterlijk 1 december wordt bekend gemaakt hoe de evenementensubsidies precies worden verdeeld.Bijgevoegd: Foto Roeland Tameling en Irma van der Sloot eren Jan van der Kolk, gemaakt door Hester Timmerman. Via https://wetransfer.com/downloads/2a2c2992c970c464601b2a52fe8ec90720181102082745/2c2a4f  zijn foto’s te downloaden van Sander van der Kolk, professioneel fotograaf en zoon van Jan.
Lees verder

Nieuws

Kamper evenementen kiezen voor kwaliteit

Nieuws

Op 1 november werden de organisatoren van evenementen in Kampen aan boord van de Veerman van Kampen geïnformeerd over de uitkomsten van de grootschalige evaluatie van evenementen die in de afgelopen maanden door het bureau Eventbroker is uitgevoerd.Ruim 50 betrokkenen bij evenementen in Kampen zijn geïnterviewd. Op deze wijze werd informatie verzameld over de gang van zaken rondom de organisatie van evenementen. Dit gebeurde in opdracht van de gemeente Kampen naar aanleiding van de Internationale Hanzedagen, die in 2017 in Kampen plaatsvonden. De positieve samenwerking, het enthousiasme en de flow die tijdens de Hanzedagen door alle betrokkenen gevoeld werd, willen we vasthouden. Het evaluatierapport geeft 10 aanbevelingen om dit doel te bereiken.De aanbevelingen variëren van aandachtspunten ten aanzien van handhaving tot het vrijmaken van meer geld voor evenementen. Ook het bieden van mogelijkheden om organisaties te verbinden en het vormen van een kennisplatform worden als verbeteropties genoemd. Eventbroker heeft de aanbevelingen verdeeld over een aantal organisaties die vervolgstappen zouden moeten nemen. Zowel de gemeente Kampen als Kampen Marketing, het EPK, de organisatoren en de Kamper ondernemers krijgen in het rapport acties toebedeeld.Wethouder Geert Meijering: “Wij gaan, nu de aanbevelingen uitgewerkt zijn, aan de slag om te kijken wat wij als gemeente Kampen kunnen doen. Kampen heeft fantastische evenementen die het verdienen om zo goed mogelijk gefaciliteerd te worden. Daar willen we samen met alle partijen de schouders onder zetten”.Het rapport is te downloaden via deze link
Lees verder

Privacy statement

Proclaimer

Alle rechten voorbehouden. © 2019 Kampen Partners. Kampen Partners is verantwoordelijk voor de inhoud van deze website, en doet er alles aan deze actueel en juist te houden. Voor zover bekend wordt geen auteursrecht geschonden met de inhoud van de site. Komt u desondanks toch iets tegen dat niet correct is of verouderd, dan stellen wij uw reactie bijzonder op prijs.

Een concept van: Pankra, Leuk GeregeldMacHelp, BrugMedia, Sterinsocial & Julius Media